-
- Нарматыўныя дакументы
- Парадак разгляду зваротаў
- Парадак абскарджання адказаў на пісьмовыя звароты грамадзян і прынятыя адміністрацыйныя рашэнні
- Электронныя звароты грамадзян
- Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у ДУА "Забалацкая сярэдняя школа імя Я.Н.Карпянкова"
- Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у аддзеле адукацыі і Воранаўскім райвыканкаме
- Графік прыёму грамадзян юрыдычных асоб у галоўным упраўленні адукацыі Гродзенскага аблвыканкама
- Графік правядзення "Прамых тэлефонных ліній"
- Вышэйстаячая арганізацыя
- Гарачая лінія
-
- Информационный сборник технологических карт блюд и изделий
- Нарматыўныя прававыя дакументы па арганізацыі харчавання навучэнцаў ва ўстановах адукацыi
- Грашовыя нормы на харчаванне
- Дакументацыя адказнага за арганізацыю харчавання дзяцей ва ўстанове адукацыі
- Памятка па выкананні санітарных норм і правілаў пры арганізацыі харчавання ва УА
- Харчаванне дзяцей у дашкольных групах
- Укараненне сістэмы НАССР (ХАССП) ва ўстанове адукацыі
- Картка кантролю дзяжурных па сталовай
- Здаровае харчаванне школьнікаў
- Вітаміны
- Памятка бацькам "Здаровае харчаванне дзяцей»
-
- Бацькоўскі ўніверсітэт
- Расклад руху аўтобуса Забалацкай сярэдняй школы імя Я.Н.Карпянкова для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Расклад руху аўтобуса Місявічскай пачатковай школы для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Расклад руху аўтобусаў КСУП “Гіркі” для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Бацькам будучых першакласнікаў
- Бацькам першакласнікаў
- Бацькам пяцікласнікаў
- Бацькам дзевяцікласнікаў
- Дзелавы стыль адзення
- Платныя адукацыйныя паслугі
- Праходжанне медыцынскага агляду непаўналетняга
- Памятка для родителей обучающихся «Защитите детей»
- Дзеці ў Інтэрнэце
- Гульняманія
-
- Клуб "Юные друзья пограничников"
- Сайт этнаграфічнага музея "Спадчына"
- Сайт "Віртуальны кабінет інфарматыкі" настаўніка інфарматыкі Цыбулька Г.Ч.
- Виртуальный кабинет физической культуры и здоровья
- Блог "МАТЭМАТЫКА+ІНФАРМАТЫКА" настаўніка матэматыкі і інфарматыкі Цыбулька Г.Ч.
- Блог "Віртуальны кабінет фізікі" настаўніка фізікі В.Ю.Цыбулька
-
- План работы па ваенна-патрыятычным выхаванні
- Поезд памяти - 2024
- Нарматыўныя прававыя дакументы
- Новыя правілы прызыву ў войска
- Прызыўнік павінен ведаць
- Паступленне на ваенную службу па кантракце
- Адтэрміноўка ад службы ў войску
- Адказнасць за ўхіленне ад службы
- Віртуальныя экскурсіі
- Мерапрыемствы ваенна-прафесійнай арыентацыі грамадзян
- Як стаць афіцэрам
- Дзяржаўныя святы, святочныя дні, памятныя даты ў Рэспубліцы Беларусь
- Даведачны інфармацыйна-агітацыйны матэрыял па ваенна-патрыятычнай арыентацыі грамадзян
-
- УО «Специализированный лицей Министерства внутренних дел Республики Беларусь»
- ГУО «Гродненское областное кадетское училище»
- ІТ-абітурыент
- УА «Мінскае сувораўскае ваеннае вучылішча»
- Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт
- Гродненский государственный университет имени Янки Купалы
- Академия МВД Республики Беларусь и Могилевский институт МВД Республики Беларусь
- ЦТ – 2024
- Выпускныя экзамены - 2024
- Прафарыентацыя
- Прафарыентацыя падлеткаў. Важныя аспекты выбару прафесіі
- Акадэмія МУС Рэспублікі Беларусь і Магілёўскі інстытут МУС Рэспублікі Беларусь
- УА "Гродзенскі дзяржаўны аграрны ўніверсітэт"
- УО «ВИТЕБСКАЯ ОРДЕНА «ЗНАК ПОЧЕТА» ГОСУДАРСТВЕННАЯ АКАДЕМИЯ ВЕТЕРИНАРНОЙ МЕДИЦИНЫ»
- УО «Республиканский институт профессионального образования»
- ДУА «УНІВЕРСІТЭТ ГРАМАДЗЯНСКАЙ АБАРОНЫ МНС РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ»
- УА "Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі каледж"
- УА «Ваўкавыскі дзяржаўны аграрны каледж»
-
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне дашкольнай адукацыі
- Аб арганізацыі харчавання ў дашкольным звяне ўстановы адукацыі
- Маршрут выхаднога дня
- Умовы прыёму
- Камплектаванне груп
- Рознаўзроставая група
- Група інтэграванага навучання і выхавання
- Група кароткачасовага знаходжання выхаванцаў "Прагулачная"
- Клуб "МАМ-кампанія"
- Бацькам дашкольнікаў
- Здаровы лад жыцця, загартоўванне.
- Памяткі, кансультацыі, парады
- Аб'яднанні па інтарэсах
- Пераемнасць
- Выхавальнікам дашкольнай адукацыі
- Метадычная капілка
- Фотасправаздачы мерапрыемстваў
-
- Інфармацыйны бюлетэнь
- Калі ў Вас ёсць сімптомы вострай рэспіраторнай інфекцыі
- Физическая культура, движение, закаливание
- Рациональное питание
- Личная гигиена, эстетика труда и отдыха
- Психологическое здоровье, положительные эмоции, нравственная регуляция
- Экологическое сознание и поведение
- Отказ от вредной привычки курения
- Отказ от вредной привычки употребления алкоголя
- Отказ от вредной привычки употребления наркотиков
- Прафілактыка рэспіраторных інфекцый, у тым ліку каранавіруснай інфекцыі COVID-19
-
- Региональная приемная Национальной комиссии по правам ребенка
- Профилактика употребления несовершеннолетними психоактивных веществ. Меры ответственности
- Інтэрнэт-залежнасць
- Прафілактыка злачынстваў у сферы палавой недатыкальнасці і палавой свабоды непаўналетніх
- Фальшываманецтва
- Незаконнае захоўванне зброі
- Рэкамендацыі па прафілактыцы жорсткага абыходжання з непаўналетнімі
- Акцыя "Сям'я для кожнага дзіцяці"
- Региональная карта помощи
- Дапамога ахвярам гандлю людзьмі
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне
- Віртуальны кансультацыйны пункт
- Прававая старонка
- Прафілактыка суіцыдальных паводзін
- Прафілактыка ўжывання наркатычных, псіхатропных, таксічных рэчываў, спайсу
- Бяспечны Інтэрнэт
- "Дом без гвалту!"
- Сацыяльныя гарантыі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей-інвалідаў
- Прафілактыка правапарушэнняў у дачыненні да агнястрэльнай зброі, боепрыпасаў і выбуховых рэчываў
-
- Увага! Жаланосныя насякомыя
- Действия при обнаружении взрывоопасного предмета
- Зона повышенной опасности
- Безопасный интернет
- Предлагают стать наркозакладчиком
- ВНИМАНИЕ! Мошенничество! Операция "Вишинг"!
- Закрой окно! Спаси ребёнка!
- Безопасное лето
- Прафілактыка дзіцячага траўматызму
- Правила поведения на льду, правила оказания первой помощи пострадавшим, провалившихся под лед
- ДЗЕЯННІ ПРЫ ПАЖАРЫ
- Азбука безопасности
- Безопасные каникулы
- Оказание первой самопомощи
- Журнал "Юный спасатель"
- Какие опасности подстерегают нас в быту...
- Фликер
- ПДД для учащихся
- Электробезопасность
- Родителям о безопасности
- О пожарной безопасности
- Что следует знать, собираясь в лес
- Правила безопасного катания на тюбинге
- Правила безопасности школьника
- Правила безопасного катания на роликах и велосипедах
- Правила поведения в местах массового скопления людей
- Правила поведения во время грозы
- Правила безопасного поведения при сильной жаре
- Правила безопасного поведения на воде
- Правила безопасного поведения на льду
- Проект «Гордимся, что научили!»
ШАГ «Пачатак Вялікай Айчыннай вайны»
ШАГ 1 «МЫ даведваемся»
Настаўнік гісторыі пазнаёміў навучэнцаў са зместам інфармацыйных блокаў:
Блок "Мэты нацысцкай Германіі ў вайне супраць Савецкага Саюза";
Блок «План "Барбароса"»;
Блок "Напад Германіі на СССР. Прыгранічныя баі";
Блок "Дзейнасць савецкага кіраўніцтва па арганізацыі абароны краіны: мабілізацыя, народнае апалчэнне, эвакуацыя".
ШАГ 2 «МЫ разважаем»
Настаўнік гісторыі арганізаваў абмеркаванне інфармацыі, атрыманай у ШАГ 1.
Блок "Мэты нацысцкай Германіі ў вайне супраць Савецкага Саюза".
Пытанні для абмеркавання:
1. Якой была асноўная мэта гітлераўскай Германіі ў вайне супраць СССР?
2. Якія пункты плана «Ост» сведчылі пра тое, што фашысты планавалі захопленыя тэрыторыі СССР каланізаваць і германізаваны?
3. Дайце ацэнку плану «Ост».
У фокусе абмеркавання: план «Ост».
Блок «План"Барбароса"».
Пытанні для абмеркавання:
1. Як вы думаеце, чаму асноўны напрамак удару германскай арміі было абрана праз Беларусь? Колькі часу, мяркуючы па плане «Барбароса», фашысты адводзілі на захоп Беларусі?
2. Чым была абумоўлена абраная германскім кіраўніцтвам стратэгія «бліцкрыгу» для разгрому СССР?
У фокусе абмеркавання: стратэгічны план захопу СССР.
Блок «Напад Германіі на СССР. Прыгранічныя баі».
Пытанні для абмеркавання:
1. Як вы думаеце, чаму Савецкі Саюз панёс такія вялікія страты ў першыя дні вайны?
2. Савецкія памежнікі ў першыя дні вайны гадзінамі і суткамі стрымлівалі варожыя атакі. Чым, на ваш погляд, абумоўлены гераізм савецкіх салдат?
У фокусе абмеркавання: ваенныя дзеянні ў першыя дні Вялікай Айчыннай вайны, вытокі гераізму савецкіх салдат.
Блок «Дзейнасць савецкага кіраўніцтва па арганізацыі абароны краіны: мабілізацыя, народнае апалчэнне, эвакуацыя»
Пытанні для абмеркавання:
1. Як вы думаеце, чаму кіраўніцтва СССР заклікала не пакідаць на акупаванай тэрыторыі матэрыяльныя каштоўнасці, знішчаць дзяржаўныя запасы харчавання?
2. Якія органы былі створаны ў СССР для кіравання краінай у ваенны час?
У фокусе абмеркавання: меры па ператварэнні краіны ў ваенны лагер.
ШАГ 3 «МЫ падводзім вынікі»
Германскае кіраўніцтва планавала «вокамгненную вайну», разлічваючы да 1 кастрычніка 1941 г. завяршыць ваенную аперацыю супраць СССР. Аднак дзякуючы подзвігу савецкіх памежнікаў, Чырвонай Арміі, народнага апалчэння планы гітлераўцаў былі сарваныя. Вялікая Айчынная вайна працягвалася 1418 дзён і начэй.
-Як вы думаеце, якія меры, прынятыя кіраўніцтвам СССР у першыя дні вайны, дапамаглі ў далейшым атрымаць перамогу над фашысцкай Нямеччынай?
Телефоны: 80159441911, 80159441910, 80159441915
Email: zabolssh@voronoo.gov.by