Аб’яднанне па інтарэсах “Тэатральныя арэлі”
Час правядзення: Пятніца 8.00-8.45
Кіраўнік аб’яднання па інтарэсах: Буйко С.І.
Спіс членаў аб'яднання па інтарэсах:
1. Адамовіч Ангеліна
2.Букейка Вікторыя
3. Грыцко Лізавета
4. Ганевіч Таццяна
5. Іодка Матвей
6.Валынец Валерыя
7. Крахмальчык Павел
8. Мінкілевіч Ілья
9. Сухотскі Кірыл
10.Сямак Дар'я
11.Рудскі Максім
12. Шлавенец Кацярына
Змест заняткаў аб'яднання па інтарэсах "Тэатральныя арэлі"
Дата | Тэма занятку | Фотасправаздача | Аналіз |
---|---|---|---|
Iчвэрць |
|||
06.09 |
Праілы бяспечных паводзін пад час заняткаў. Абмеркаванне плана работы аб' яднання |
Навучанне правілам бяспечных паводзін на занятках, абмеркаванне плану работы аб' яднання | |
13.09 |
Развіццё маўленчага апарату праз выкарыстанне розных практыкаванняў |
Выканання маўленчых практыкаванняў | |
20. 09 |
Гульні і практыкаванні па развіцці правільнай артыкуляцыі нямецкіх гукаў, правільнае дыханне |
Чытанне скорагаворак, нямецкіх вершаў | |
27.09 |
Сцэнічныя дзеянні і тэатральныя гульні, сцэнічныя вобразы |
Пантамімічныя гульні, мова жэстаў | |
04.10 |
Падбор матэрыялу для тэатралізацыі |
Удзельнікі аб'яднання выбіралі найбольш цікавую для іх пастаноўку | |
11.10 |
Падбор вобразаў і герояў, знаёмства са сцэнарыем |
Навучэнцы знаёміліся са сцэнарыем. Кіраўнік аб'яднання і ўдзельнікі падбіралі найбольш падхадзячыя для сябе вобразы | |
18.10 |
Чытанне па ролях, іх фанетычная адпрацоўка, лагічны націск, інтанацыя |
Чытанне ўласных роляў. | |
25.10 | |||
II чвэрць | |||
III чвэрць | |||
12.01 | Генеральная рэпетыцыя казкі | Рэпетыцыя на сцэне, канчатковае выпраўленне памылак | |
19.01 | Выступленне на сцэне | Выступленне на сцэне | |
26.01 |
Мініяцюры. Знаёмства з тэкстам мініяцюр |
Навучэнцы вучыліся чытаць тэкст, улічвалі знакі прыпынку і інтанацыю | |
02.02 | Пантамімічныя гульні | Дзеці выцягвалі карткі, дзе было прапісана, якія дзеянні яны павінны зрабіць.Астатнім вучням патрэбна было адгадаць што гэта. | |
09.02 | Рэпетыцыя мініяцюр | ||
16.02 | Падбор матэрыялу для тэатральнай пастаноўки | Навучэнцы выказвалі свае пажаданні і інтарэсы на конт тэатральнай пастаноўкі | |
23.02 | Знаёмства са сцэнарыем спектакля | Дзеці знаеміліся с агульным сцэнарыем спектакля, падбіралі сабе ролі | |
15.03 | Выкананне практыкаванняў для адпрацоўкі фанетыкі | Навучэнцы адпрацоўвалі нямецкія гукі з дапамогой практыкаванняў | |
22.03 | Засваенне сцэнічнай прасторы | Індывідуальная работа над вобразам | |
IV чвэрць | |||
05.04 | Падбор кацюмаў і выраб дэкарацый для інсцэніроўкі | Навучэнцы падбіралі касцюмы пад свой тэатральны вобраз | |
12.04 | Работа над вобразам, рэпетыцыя | Рэпетыцыя, выразнае выкананне роляў | |
Рэпетыцыя | |||
Рэпетыцыя | |||
1