Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Бацькоўскі сход у рамках рэспубліканскага праекта "Бацькоўскі ўніверсітэт" па тэме "Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў"

Дата: 9 декабря 2022 в 17:16, Обновлено 10 декабря 2022 в 23:04
100 просмотров

Формай правядзення бацькоўскага сходу  -  круглы стол.
Мэта - павысіць псіхолага-педагагічную кампетэнтнасць бацькоў у вобласці выхавання і развіцця дзяцей.
Госцем сустрэчы была педагог-псіхолаг УА "Радунскі дзяржаўны сацыяльна-педагагічны цэнтр Воранаўскага раёна" Эйсмунт Г.Б.
Педагог-псіхолаг паведаміла, што трэці клас з'яўляецца пераломным у жыцці малодшага школьніка. Многія настаўнікі адзначаюць, што менавіта з трэцяга года навучання дзеці пачынаюць сапраўды свядома ставіцца да навучання, праяўляць актыўную цікавасць да пазнання.
Гэта шмат з чым звязана з тымі значнымі зменамі, якія адбываюцца ў агульным інтэлектуальным развіцці дзяцей у дадзены перыяд. Псіхалагічныя даследаванні паказваюць, што паміж другім і трэцім класамі адбываецца скачок у разумовым развіцці навучэнцаў. Менавіта на гэтым этапе навучання адбываецца актыўнае засваенне і фарміраванне разумовых аперацый, больш інтэнсіўна развіваецца вербальнае мысленне, г.зн. мысленне, якое аперыруе паняццямі.
Новыя магчымасці мыслення становяцца падставай для далейшага развіцця іншых пазнавальных працэсаў: ўспрымання, увагі, памяці. Вядомы дзіцячы псіхолаг Д. Б. Эльконін так пісаў пра асаблівасці развіцця малодшых школьнікаў: "памяць у гэтым узросце становіцца думаючай, а ўспрыманне - думаючым».
Актыўна развіваецца і здольнасць дзіцяці адвольна кіраваць сваімі псіхічнымі працэсамі, ён вучыцца валодаць увагай, памяццю, мысленнем.
Гэтыя змены ў інтэлектуальным развіцці трэцякласнікаў павінны быць актыўна выкарыстаны ў развіццёвай працы з дзецьмі. Важна падкрэсліць, што менавіта яны могуць аказаць істотную дапамогу ў правядзенні такой працы, накіраванай на рэалізацыю значных патэнцыйных магчымасцяў дзяцей гэтага ўзросту.
Да пачатку трэцяга класа ў дзіцяці ўжо сфарміраваны выразны вобраз добрага вучня, ён ясна ўяўляе сабе, што трэба рабіць, каб адпавядаць гэтаму вобразу, аднак у выніку ў нейкай ступені губляецца дзіцячая непасрэднасць, індывідуальныя асаблівасці дзіцяці некалькі сціраюцца, зніжаюцца творчыя магчымасці.
Бацькі з задавальненням уключаліся ў дыскусію.
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.