Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Вучэбна-метадычнае аб'яднанне настаўнікаў пачатковых класаў, выхавацеляў дашкольнай адукацыі і настаўнікаў-дэфектолагаў

Дата: 8 декабря 2021 в 09:41, Обновлено 12 января 2023 в 19:24

 План работы

вучэбна-метадычнага аб’яднання педагогаў пачатковых класаў, выхавальнікаў дашкольнай адукацыі і настаўнікаў-дэфектолагаў  на 2022/2023 навучальны год

Мэта метадычнай работы: садзейнічаць стварэнню ўмоў для павышэння ўзроўню прафесійнай кампетэнтнасці  педагогаў, іх бесперапыннай адукацыі і самаадукацыі.

Задачы:

  • Інфармаванне педагогаў аб нарматыўна-прававым, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах у 2022/2023 навучальным годзе.
  • Актуалізацыя і паглыбленне прадметных ведаў педагогаў, удасканаленне методык выкладання вучэбных прадметаў.
  • Фарміраванне творчай прадуктыўнасці і матывацыі да самаразвіцця педагогаў, эфектыўнай самаадукацыйнай дзейнасці педагогаў па  ўдасканаленню прадметна-метадычных кампетэнцый.
  • Забеспячэнне метадычнай падтрымкі педагагічных работнікаў па фарміраванню інфармацыйнай культуры навучэнцаў, па захаванню і ўмацаванню іх здароўя.
  • Папаўненне матэрыяльна-тэхнічнай і метадычнай базы вучэбных кабінетаў, развіццё інфармацыйна-адукацыйнага  прастору школы.

Пасяджэнне 1 (верасень)

Тэма: Нарматыўна-прававое і вучэбна-метадычнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу дашкольнай адукацыі, I ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2022/2023 навучальным годзе.

Мэта: вызначэнне важных накірункаў дзейнасці педагагічных работнікаў  па рэалізацыі зместу нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь па пытаннях выкладання ў дашкольнай адукацыі, на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, ў 2022/2023 навучальным годзе, па стварэнню небяспечных умоў адукацыйнага працэсу.      

Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада.

Адказныя: Кіраўнік МА Мінгілевіч А.А., удзельнікі МА.

Пытанні для абмеркавання:

1. Абмеркаванне інструктыўна-метадычных пісем Міністэрства адукацыі РБ да 2022/2023 навучальнага года,  Кодэкса РБ аб адукацыі (удзельнікі МА).

2. Арганізацыя метадычнай работы з педагогамі ў новым навучальным годзе: абмеркаванне структуры і зместу метадычнай работы (удзельнікі МА).

3. Выкананне санітарных норм і правіл па папярэджанню ўзнікнення і распаўсюджвання інфекцыі COVID-19 пры арганізацыі вучэбнага працэсу (удзельнікі МА).

Практычны блок

1. Абмеркаванне каляндарна-тэматычнага планавання па вучэбным прадметам (заняткам), факультатыўным заняткам, алімпіядным групам.

2. Агляд навінак  метадычнай літаратуры, часопісаў “Пралеска”, “Пачатковая школа”, “Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа”

Падвядзенне вынікаў. Рэкамендацыі

Пасяджэнне 2 (снежань)

Тэма: Развіццё звязнай матэматычнай мовы дашкольнікаў  і малодшых школьнікаў праз выкарыстанне дыдактычных гульняў.

Мэта: павышэнне ўзроўню прафесійнай кампетэнцыі педагогаў па пытаннях фарміравання матэматычнай мовы ў навучэнцаў на вучэбных занятках  і пазаўрочнай дзейнасці

Форма правядзення: творчая лабараторыя.

Адказныя: Кіраўнік МА, удзельнікі МА.

Пытанні для абмеркавання:

1.Дыдактычная гульня як эфектыўны сродак якасці фарміравання першапачатковых матэматычных уяўленняў у дашкольнікаў.

2.Выкарыстанне сучасных метадаў і прыёмаў для павышэння якасці фарміравання вылічальных навыкаў на ўроках матэматыкі.

3.Актывізацыя пазнавальнай цікавасці на ўроках матэматыкі ў вучняў з АПФР праз выкарыстанне дыдактычных гульняў.

4.Абмеркаванне тэматыкі і састаўленне плана правядзення прадметнага тыдня.

Падвядзенне вынікаў. Рэкамендацыі.

Пасяджэнне 3 (сакавік)

Тема: Развитие устной речи учащихся на уроках русского языка как важнейшее условие формирования коммуникативной компетентности через использование образовательных Интернет-ресурсов, элементов ИКТ, ЭСО.

Цель: совершенствование уровня профессиональной  компетенции педагогов по вопросам использования современных средств коммуникации, образовательных Интернет-ресурсов, элементов информационно-коммуникативных технологий, электоронных средств обучения.

Форма проведения: методический диалог.

Ответственные: руководитель МО, участники МО.

Вопросы для обсуждения: 

1.Теоретические основы формирования коммуникативных умений у младших школьников.

2.Использование образовательных Интернет-ресурсов при формировании коммуникативной компетентности учащихся в рамках учебного предмета “Русский язык”.

3.Развитие устной речи на уроках литературы у учащихся с ОПФР с использованием элементов информационно-коммуникативных технологий, электоронных средств обучения.

4.Организация  работы  по развитию устной речи воспитанников в рамках нерегламентированной деятельности с использованием элементов информационно-коммуникативных технологий, электоронных средств обучения.

         Подведение итогов. Рекомендации.

Пасяджэнне 4 (чэрвень)

Тэма: Вынікі вучэбна-выхаваўчага працэсу за 2022/2023 навучальны год.

Мэта: падвядзенне вынікаў удзелу кожнага педагога ў метадычнай рабоце на працягу 2022/2023  навучальнага года.

Форма правядзення: круглы стол.

Адказныя: Кіраўнік МА, удзельнікі МА.

Пытанні для абмеркавання:

1.Аналіз   работы     метадычнага   аб’яднання   педагогаў  пачатковых   класаў, выхавацеляў дашкольнага звяна,  настаўнікаў-дэфектолагаў  за 2022/2023 навучальны год.

2. Абмеркаванне праекта плана работы  МА на 2022/2023 навучальны год (тэма, мэта, задачы, асноўныя напрамкі дзейнасці). 

Практычны блок

Прэзентацыя метадычных тэм па самаадукацыі  педагогаў  і выхавацеляў (справаздачы па тэме самаадукацыі).                                                                                     

Падвядзенне вынікаў. Рэкамендацыі.

Тэмы па самаадукацыі педагогаў

ВМА пачатковых класаў, выхавацеляў  дашкольнай адукацыі і настаўнікаў-дэфектолагаў

№ п/п

Прозвішча, імя, імя па бацьку педагога

Тэма па самаадукацыі

1.

Венцкевіч Ірына Дыянізаўна

Роля дыдактычных гульняў у навучанні і выхаванні малодшых школьнікаў.

2.

Грэмза Валянціна Феліксаўна

Якасці чытання і шляхі іх удасканальвання.

3.

Бернацкая Валянціна Аляксандраўна Выкарыстанне на ўроках псіхолага-педагагічных прыёмаў для стварэння сітуацый поспеху ў дзяцей малодшага школьнага ўзросту.

4.

Глушэнь Людміла Іосіфаўна Выхаванне любові да беларускай мовы праз сродкі вуснай народнай творчасці.

5.

Квач Ганна Іванаўна Інтэграванае навучанне і выхаванне дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення.

6.

Яшкевіч Гражына Генрыхаўна

Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне дзяцей дашкольнага ўзросту праз гульнявую дзейнасць.

7.

Краўніс Ганна Юльянаўна

Роля патрыятычнага выхавання ў фарміраванні асобы дашкольніка.

8.

Мінгілевіч Алёна Ананьеўна

Выкарыстанне дыдактычных гульняў пры карэкцыі гукавымаўлення ў дашкольнікаў.

9.

Комар Лілія Хіпольдаўна

Развіццё звязнага маўлення ў дашкольнікаў з ЦПМ.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.