-
- Нарматыўныя дакументы
- Парадак разгляду зваротаў
- Парадак абскарджання адказаў на пісьмовыя звароты грамадзян і прынятыя адміністрацыйныя рашэнні
- Электронныя звароты грамадзян
- Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у ДУА "Забалацкая сярэдняя школа імя Я.Н.Карпянкова"
- Графік прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у аддзеле адукацыі і Воранаўскім райвыканкаме
- Графік прыёму грамадзян юрыдычных асоб у галоўным упраўленні адукацыі Гродзенскага аблвыканкама
- Графік правядзення "Прамых тэлефонных ліній"
- Вышэйстаячая арганізацыя
- Гарачая лінія
-
- Информационный сборник технологических карт блюд и изделий
- Нарматыўныя прававыя дакументы па арганізацыі харчавання навучэнцаў ва ўстановах адукацыi
- Грашовыя нормы на харчаванне
- Дакументацыя адказнага за арганізацыю харчавання дзяцей ва ўстанове адукацыі
- Памятка па выкананні санітарных норм і правілаў пры арганізацыі харчавання ва УА
- Харчаванне дзяцей у дашкольных групах
- Укараненне сістэмы НАССР (ХАССП) ва ўстанове адукацыі
- Картка кантролю дзяжурных па сталовай
- Здаровае харчаванне школьнікаў
- Вітаміны
- Памятка бацькам "Здаровае харчаванне дзяцей»
-
- Бацькоўскі ўніверсітэт
- Расклад руху аўтобуса Забалацкай сярэдняй школы імя Я.Н.Карпянкова для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Расклад руху аўтобуса Місявічскай пачатковай школы для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Расклад руху аўтобусаў КСУП “Гіркі” для падвозу і адвозу навучэнцаў
- Бацькам будучых першакласнікаў
- Бацькам першакласнікаў
- Бацькам пяцікласнікаў
- Бацькам дзевяцікласнікаў
- Дзелавы стыль адзення
- Платныя адукацыйныя паслугі
- Праходжанне медыцынскага агляду непаўналетняга
- Памятка для родителей обучающихся «Защитите детей»
- Дзеці ў Інтэрнэце
- Гульняманія
-
- Клуб "Юные друзья пограничников"
- Сайт этнаграфічнага музея "Спадчына"
- Сайт "Віртуальны кабінет інфарматыкі" настаўніка інфарматыкі Цыбулька Г.Ч.
- Виртуальный кабинет физической культуры и здоровья
- Блог "МАТЭМАТЫКА+ІНФАРМАТЫКА" настаўніка матэматыкі і інфарматыкі Цыбулька Г.Ч.
- Блог "Віртуальны кабінет фізікі" настаўніка фізікі В.Ю.Цыбулька
-
- План работы па ваенна-патрыятычным выхаванні
- Поезд памяти - 2024
- Нарматыўныя прававыя дакументы
- Новыя правілы прызыву ў войска
- Прызыўнік павінен ведаць
- Паступленне на ваенную службу па кантракце
- Адтэрміноўка ад службы ў войску
- Адказнасць за ўхіленне ад службы
- Віртуальныя экскурсіі
- Мерапрыемствы ваенна-прафесійнай арыентацыі грамадзян
- Як стаць афіцэрам
- Дзяржаўныя святы, святочныя дні, памятныя даты ў Рэспубліцы Беларусь
- Даведачны інфармацыйна-агітацыйны матэрыял па ваенна-патрыятычнай арыентацыі грамадзян
-
- УО «Специализированный лицей Министерства внутренних дел Республики Беларусь»
- ГУО «Гродненское областное кадетское училище»
- ІТ-абітурыент
- УА «Мінскае сувораўскае ваеннае вучылішча»
- Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт
- Гродненский государственный университет имени Янки Купалы
- Академия МВД Республики Беларусь и Могилевский институт МВД Республики Беларусь
- ЦТ – 2024
- Выпускныя экзамены - 2024
- Прафарыентацыя
- Прафарыентацыя падлеткаў. Важныя аспекты выбару прафесіі
- Акадэмія МУС Рэспублікі Беларусь і Магілёўскі інстытут МУС Рэспублікі Беларусь
- УА "Гродзенскі дзяржаўны аграрны ўніверсітэт"
- УО «ВИТЕБСКАЯ ОРДЕНА «ЗНАК ПОЧЕТА» ГОСУДАРСТВЕННАЯ АКАДЕМИЯ ВЕТЕРИНАРНОЙ МЕДИЦИНЫ»
- УО «Республиканский институт профессионального образования»
- ДУА «УНІВЕРСІТЭТ ГРАМАДЗЯНСКАЙ АБАРОНЫ МНС РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ»
- УА "Гродзенскі дзяржаўны медыцынскі каледж"
- УА «Ваўкавыскі дзяржаўны аграрны каледж»
-
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне дашкольнай адукацыі
- Аб арганізацыі харчавання ў дашкольным звяне ўстановы адукацыі
- Маршрут выхаднога дня
- Умовы прыёму
- Камплектаванне груп
- Рознаўзроставая група
- Група інтэграванага навучання і выхавання
- Група кароткачасовага знаходжання выхаванцаў "Прагулачная"
- Клуб "МАМ-кампанія"
- Бацькам дашкольнікаў
- Здаровы лад жыцця, загартоўванне.
- Памяткі, кансультацыі, парады
- Аб'яднанні па інтарэсах
- Пераемнасць
- Выхавальнікам дашкольнай адукацыі
- Метадычная капілка
- Фотасправаздачы мерапрыемстваў
-
- Інфармацыйны бюлетэнь
- Калі ў Вас ёсць сімптомы вострай рэспіраторнай інфекцыі
- Физическая культура, движение, закаливание
- Рациональное питание
- Личная гигиена, эстетика труда и отдыха
- Психологическое здоровье, положительные эмоции, нравственная регуляция
- Экологическое сознание и поведение
- Отказ от вредной привычки курения
- Отказ от вредной привычки употребления алкоголя
- Отказ от вредной привычки употребления наркотиков
- Прафілактыка рэспіраторных інфекцый, у тым ліку каранавіруснай інфекцыі COVID-19
-
- Региональная приемная Национальной комиссии по правам ребенка
- Профилактика употребления несовершеннолетними психоактивных веществ. Меры ответственности
- Інтэрнэт-залежнасць
- Прафілактыка злачынстваў у сферы палавой недатыкальнасці і палавой свабоды непаўналетніх
- Фальшываманецтва
- Незаконнае захоўванне зброі
- Рэкамендацыі па прафілактыцы жорсткага абыходжання з непаўналетнімі
- Акцыя "Сям'я для кожнага дзіцяці"
- Региональная карта помощи
- Дапамога ахвярам гандлю людзьмі
- Нарматыўнае прававое забеспячэнне
- Віртуальны кансультацыйны пункт
- Прававая старонка
- Прафілактыка суіцыдальных паводзін
- Прафілактыка ўжывання наркатычных, псіхатропных, таксічных рэчываў, спайсу
- Бяспечны Інтэрнэт
- "Дом без гвалту!"
- Сацыяльныя гарантыі сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей-інвалідаў
- Прафілактыка правапарушэнняў у дачыненні да агнястрэльнай зброі, боепрыпасаў і выбуховых рэчываў
-
- Увага! Жаланосныя насякомыя
- Действия при обнаружении взрывоопасного предмета
- Зона повышенной опасности
- Безопасный интернет
- Предлагают стать наркозакладчиком
- ВНИМАНИЕ! Мошенничество! Операция "Вишинг"!
- Закрой окно! Спаси ребёнка!
- Безопасное лето
- Прафілактыка дзіцячага траўматызму
- Правила поведения на льду, правила оказания первой помощи пострадавшим, провалившихся под лед
- ДЗЕЯННІ ПРЫ ПАЖАРЫ
- Азбука безопасности
- Безопасные каникулы
- Оказание первой самопомощи
- Журнал "Юный спасатель"
- Какие опасности подстерегают нас в быту...
- Фликер
- ПДД для учащихся
- Электробезопасность
- Родителям о безопасности
- О пожарной безопасности
- Что следует знать, собираясь в лес
- Правила безопасного катания на тюбинге
- Правила безопасности школьника
- Правила безопасного катания на роликах и велосипедах
- Правила поведения в местах массового скопления людей
- Правила поведения во время грозы
- Правила безопасного поведения при сильной жаре
- Правила безопасного поведения на воде
- Правила безопасного поведения на льду
- Проект «Гордимся, что научили!»
ШАГ “Германскі акупацыйны рэжым”
Для вучняў 9-ых класаў 16.12.2021 прайшоў ШАГ “Германскі акупацыйны рэжым”
ШАГ 1 «МЫ даведаемся»
Настаўнік гісторыі:
1) актуалізаваў веды вучняў аб плане «Ост», аб мэтах фашысцкай Германіі ў адносінах да насельніцтва Беларусі;
2) пазнаёміў навучэнцаў са зместам інфармацыйных блокаў:
Блок “Новы парадак”;
Блок “Адміністрацыйна-тэрытарыяльны падзел акупаванай тэрыторыі БССР”;
Блок “Акупацыйны апарат кіравання”;
Блок “Калабарацыянізм”.
ШАГ 2 «МЫ разважаем»
Настаўнік гісторыі арганізаваў абмеркаванне інфармацыі, атрыманай у ШАГ 1.
Блок “Новы парадак”
Пытанне для абмеркавання:
Якімі маглі быць наступствы такой палітыкі акупантаў для беларускага народа?
Блок “Адміністрацыйна-тэрытарыяльны падзел акупаванай тэрыторыі БССР”
Пытанне для абмеркавання:
Што азначала для Беларусі адміністрацыйна-тэрытарыяльны падзел, усталяваны германскімі акупантамі?
Блок “Акупацыйны апарат кіравання”
Пытанне для абмеркавання:
Якія былі мэты створаных акупантамі органаў кіравання? Як вы думаеце, чаму германскія ўлады былі змушаны шукаць падтрымку сярод мясцовага насельніцтва?
Блок “Калабарацыянізм”
Пытанні для абмеркавання:
1. Якія калабарацыянісцкія арганізацыі былі створаны на акупаванай тэрыторыі Беларусі?
2. Якія задачы выконвалі калабарацыянісцкія арганізацыі ў Беларусі?
ШАГ 3 «МЫ падводзім вынікі»
На акупаванай тэрыторыі Беларусі нямецка-фашысцкія захопнікі ўстанавілі "новы парадак", накіраваны на ліквідацыю савецкага дзяржаўнага ладу і савецкіх грамадскіх арганізацый, рабаванне і масавае знішчэнне насельніцтва, разрабаванне матэрыяльнага набытку і прыродных рэсурсаў рэспублікі; устанаўленне і падтрымку дзяржаўнага ладу агрэсараў. Акупацыйны рэжым абапіраўся на войскі вермахта, спецслужбы СС і СД, таемную палявую паліцыю, жандармерыю і дапаможныя мясцовыя паліцэйскія сілы. Няўдачы германскай арміі на фронце, актыўная барацьба партызан і падпольшчыкаў у тыле акупантаў змушала германскія ўлады шукаць падтрымку сярод мясцовага насельніцтва. З ліку мясцовых жыхароў ствараліся органы і арганізацыі, якія супрацоўнічалі з ворагам у яго інтарэсах і на шкоду сваёй дзяржаве (калабарацыяністы). Разам з тым міністр усходніх абласцей А. Розенберг адзначаў, што ў Беларусі адсутнічаюць значныя сілы, якія падтрымліваюць германскі рэжым.
Телефоны: 80159441911, 80159441910, 80159441915
Email: zabolssh@voronoo.gov.by